zamknij

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

KOSZYK 0

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin Sklepu Internetowego sprzetdonurkowania.pl

Ostatnia aktualizacja: 16.12.2025

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną oraz warunki sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.sprzetdonurkowania.pl. Sklep prowadzi Krzysztof Gawroński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Blue Abyss Krzysztof Gawroński, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres: ul. Puławska 50/33, 02-559 Warszawa, NIP: 5210529620, REGON: 010275232, zwany dalej „Sprzedawcą”.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    – e-mail: krzysiek@blueabyss.pl
    – telefon: +48 608 520 374
    – formularz kontaktowy dostępny w Sklepie
  3. Regulamin jest dostępny nieprzerwanie na stronie Sklepu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie (wydruk lub zapis).
  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z ryzykiem wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji danych przez osoby nieuprawnione. Zaleca się stosowanie aktualnego oprogramowania antywirusowego, zapory sieciowej (firewall) oraz aktualizacji systemu i przeglądarki.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w Sklepie lub korzystająca z Usług.
  3. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
  4. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego.
  5. Konto – przydzielona Klientowi część Sklepu, umożliwiająca korzystanie z funkcji Sklepu.
  6. Dystrybutor – Przedsiębiorca dokonujący zakupów w ramach sprzedaży niedetalicznej, któremu Sprzedawca przyznał status „dystrybutora” oraz związane z nim uprawnienia.
  7. Instruktor nurkowania – Klient posiadający uprawnienia instruktorskie, któremu Sprzedawca przyznał status Instruktora.
  8. Towar – produkt prezentowany w Sklepie.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towarów.
  10. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  11. Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań technicznych.
  2. Klient zobowiązany jest korzystać ze Sklepu zgodnie z prawem, Regulaminem i zasadami współżycia społecznego.

IV. Usługi

  1. Sprzedawca świadczy bezpłatne Usługi drogą elektroniczną 24/7.
  2. Usługa Konta dostępna jest po rejestracji. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieoznaczony i może zostać rozwiązana przez Klienta poprzez żądanie usunięcia Konta.
  3. Konta Dystrybutora/Instruktora mogą różnić się funkcjonalnościami. Nadanie statusu i dostępów następuje po akceptacji Sprzedawcy. Sprzedawca może odmówić nadania statusu.
  4. Newsletter (jeśli aktywny) – wymaga zgody Klienta. Rezygnacja możliwa w każdej chwili.
  5. Formularz kontaktowy – usługa jednorazowa, kończy się z chwilą wysłania wiadomości.
  6. Promocje – nie łączą się, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  7. W przypadku naruszenia Regulaminu Sprzedawca może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z 14-dniowym wypowiedzeniem po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń.

V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach (opisy, parametry, ceny) stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Towary są fabrycznie nowe i wolne od wad, z wyjątkiem Towarów używanych/outletowych, których stan oraz ewentualne wady są wskazane w opisie.
  3. Sprzęt nurkowy jest sprzętem specjalistycznym – przed użyciem należy zapoznać się z instrukcją i używać zgodnie z przeznaczeniem.
  4. Zamówienie może złożyć osoba upoważniona do działania w imieniu Przedsiębiorcy.
  5. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży. Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji (e-mail).
  6. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

VI. Dostawa

  1. Dostawa jest realizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu (o ile nie uzgodniono inaczej).
  2. Formy dostawy:
    – przesyłka kurierska
    – transport własny Sprzedawcy (jeśli dostępny)
    – odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą
  3. W opisie Towaru Sprzedawca informuje o przewidywanym terminie realizacji oraz kosztach dostawy (jeśli dotyczy).

VII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w PLN i zawierają podatek VAT (o ile nie wskazano inaczej). W relacjach B2B Sprzedawca może posługiwać się cenami netto.
  2. Dostępne metody płatności:
    przelew tradycyjny – płatność dokonywana bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy
    płatności elektroniczne Przelewy24
    płatności elektroniczne Paynow, w tym płatności kartą płatniczą
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami realizowanych za pośrednictwem systemu Paynow jest Autopay S.A..
  4. Dostępne karty płatnicze:
    – Visa
    – Visa Electron
    – Mastercard
    – MasterCard Electronic
    – Maestro
Akceptujemy płatności kartami Visa i Mastercard
  1. Sprzedawca może ograniczyć dostępne metody płatności dla wybranych grup Klientów (np. Dystrybutorów) lub przyznać indywidualny termin płatności (kredyt handlowy) na podstawie odrębnych ustaleń.
  2. W przypadku braku płatności przez Konsumenta w terminie Sprzedawca może – po bezskutecznym wezwaniu – odstąpić od Umowy na zasadach wynikających z przepisów prawa.

VIII. Prawo odstąpienia od Umowy (Konsument)

  1. Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.

IX. Reklamacje Towarów

W przypadku Konsumentów odpowiedzialność Sprzedawcy za Towar wynika z przepisów dotyczących niezgodności towaru z umową. Reklamacje można składać na dane kontaktowe Sprzedawcy.

X. Reklamacje dotyczące Usług drogą elektroniczną

Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu i Usług można składać na dane kontaktowe Sprzedawcy. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.

XI. Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta.
  2. Informacja o gwarancji (jeśli udzielona) oraz jej warunkach i czasie trwania jest wskazana w opisie Towaru lub w dokumentach dołączonych do produktu.

XII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Konsument)

  1. Konsument może skorzystać m.in. z pomocy: miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów, Inspekcji Handlowej (mediacje, sądy polubowne) oraz organizacji konsumenckich.

XIII. Własność intelektualna

  1. Wszelkie prawa do treści Sklepu, w tym grafiki, opisy, materiały, stanowią własność Sprzedawcy lub podmiotów uprawnionych.
  2. Zabrania się wykorzystywania treści Sklepu w celach komercyjnych bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

XIV. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Polityką Prywatności dostępną w Sklepie.

XV. Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory z Konsumentami rozstrzygane są przez sąd właściwy zgodnie z przepisami.
  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. O zmianach Regulaminu Klienci zostaną poinformowani poprzez publikację w Sklepie. Zmiany wchodzą w życie nie wcześniej niż po 14 dniach od ich ogłoszenia (o ile przepisy nie stanowią inaczej).

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Kliknij w przycisk po prawej stronie!

Nasze marki

Ambasador Marki

Blue Abyss © 2025. Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja